fbpx

Millele mõelda enne kodulehe loomisega alustamist?

Millele mõelda enne kodulehe loomisega alustamist?

Mõeldes läbi allolevad küsimused ja määratledes ära oma kodulehe eesmärgi, jõuad koos kodulehe loojaga kiiremini sinu hetkevajadustele vastava parima lahenduseni.

Mis on veebilehe eesmärk?

Veebilehe eesmärk on oluline lähtepunkt, mis suunab kogu loomisprotsessi ning määratleb selgelt, kas tegu on toodete või teenuste müügiplatvormiga, teabevahenduskeskkonnaga või mõne muu eesmärgiga veebilehega. Enne kodulehe loomist on oluline mõista, milliseid vajadusi see täitma peaks ning millist kasutajakogemust soovitakse pakkuda. Läbimõeldud eesmärk aitab keskenduda sellele, millist sisu ja funktsioone oma veebilehel esile tuua ning tagada, et see vastaks seotud eesmärkidele.

Kes on sihtgrupp?

Milline on sinu ideaalne külastaja või klient? Sihtgrupi tundmine on võtmetähtsusega, sest see võimaldab veebilehe kohandamist vastavalt sihtrühma vajadustele ja eelistustele. Teades oma sihtrühma demograafilisi andmeid ja käitumismustreid, saab luua sisu ja funktsioone, mis kõnetavad just seda konkreetset kasutajagruppi.

Millist platvormi soovid kasutada?

Kas eelistad platvormi nagu WordPress, Wix või Shopify?

Platvormi valik mõjutab otseselt veebilehe kasutatavust, funktsionaalsust ja hooldamise lihtsust. Oluline on valida platvorm, mis vastab kõige paremini veebilehe eesmärkidele ja nõudmistele ning pakub vajalikke tööriistu ja funktsioone. Lähemalt platvormi valikust loe siit.

Kas domeen ja selle majutus on valitud?

See on oluline samm enne veebilehe loomist. Domeeni ja majutuse valik on oluline samm veebilehe loomisel, mis mõjutab otseselt selle usaldusväärsust ja kättesaadavust. Õige domeeni valik aitab kaasa brändi tuvastatavusele ja leitavusele internetis ning kiire ja usaldusväärne majutusteenus tagab veebilehe sujuva toimimise. Valides enda kodulehe majutajaks Veebimajutuse, siis kasutades koodi VASSISTENT saad esimesed kolm kuud tasuta majutust.

Kas CVI, logo ja favicon ning kasutavate värvide, fontide kombinatsioon on olemas?

Kas sul on juba ettekujutus oma veebilehe visuaalsest identiteedis? Selle välja töötamine, sealhulgas CVI, logo, favicon, värvipalett ja fontide valik, on oluline osa brändi kuvandist ning aitab eristuda konkurentidest ja jääda meelde potentsiaalsetele klientidele.

Kas leht tuleb ainult eesti keeles või tõlkega?

Kas veebileht on mõeldud ainult eesti keelt kõnelevatele külastajatele või on plaan seda ka teistesse keeltesse tõlkida? Veebilehe mitmekeelsus võib laiendada sihtgrupi ulatust ja rahuldada erinevate keelerühmade vajadusi, kuid see võib mõjutada ka veebilehe struktuuri ja kujundust.

Kas lisandub ka e-pood?

Kas soovid oma veebilehele lisada e-poe funktsionaalsust? Kui jah, siis milliseid tooteid või teenuseid soovid müüa ning milliseid makseviise soovite kasutada? E-poe lisamine võimaldab müüa tooteid või teenuseid otse veebilehelt ning nõuab täiendavat funktsionaalsust, nagu ostukorv, maksevõimalused ja toodete haldamine ning on hea kui nende võimalustele on mõeldud juba lehe loomise algfaasis. Ei ole hullu, kui sa e-poe lisamisele kohe ei mõelnud, selle saab lisada ka hiljem.

Mitu vahelehte on planeeritud?

Millised peamised lehed või sektsioonid peaksid kodulehel olema? Planeeritud vahelehtede arv ja struktuur peaksid vastama veebilehe eesmärkidele ning pakkuma kasutajatele lihtsat navigeerimist ja juurdepääsu olulisele teabele. Näiteks avaleht, teenused, hinnakiri, minust, klientide tagasiside, kontaktid vms.

Kas tekstid ja pildid on olemas?

Kas sul on juba olemas tekstid ja pildid oma veebilehe jaoks ning kas need on SEO-optimeeritud? Tekstide ja piltide olemasolu ning nende SEO-optimeeritus mõjutab veebilehe sisu ja leitavust otsingumootorites ning võib aidata kaasa paremale kasutajakogemusele ja konversioonidele.

Millised lisafunktsioonid võiksid sinu kodulehel olla?

Lisafunktsioonide lisamine võib rikastada veebilehe kasutajakogemust ja suurendada selle funktsionaalsust vastavalt vajadustele ja eesmärkidele. Oluline on valida lisafunktsioonid, mis toetavad veebilehe peamist eesmärki ning parandavad kasutajate interaktsiooni ja kaasatust. Kas soovid lisada funktsioone nagu kontaktivorm, Google Maps, broneerimissüsteem, küpsised, privaatsustingimused, Google Analytics, sotsiaalmeedia nupud, uudiskirjaga liitumine, otsingusüsteem, fotogalerii, blogi, portfoolio või hoopis midagi veel?

Scroll to Top